neděle 7. ledna 2018

Knižní výzva 2018

Share it Please

Hezký večer milí čtenáři.


Letos poprvé jsem se rozhodla zúčastnit Knižní výzvy 2018, kterou každoročně pořádá Ells z blogu Svět nadpřirozena. Až do dnešního dne jsem odolávala, ale řekla jsem si, že když už plním výzvu na Goodreads.com, můžu to hezky spojit i s touto výzvou. Navíc se mi líbí, jak je tato výzvy vymyšlená a ty obrázky jsou prostě úžasné.

K tomu, abych se zúčastnila, mě nakonec ponoukl článek od Ivetky z Údolí rozmanitosti. Nevím, jak to dělá, ale minule mě zatáhla do Podzimního TAGu. Výzvy se účastní mimo dalších blogerů i Monča z Mermaidina čtecího koutku nebo třeba Pinky v Knihách či TheMelorry ze Srdce Knih, tak snad se mezi sebou budeme hezky podporovat a výzvy dle svých vytyčených cílů splníme. Tak směle do toho!

Letos jsem se rozhodla stanovit si cíl 70 knih, tak jsem zvědavá, zda se mi to podaří. Ale budu stát při zemi, čtení je pro mě v prvé řadě zábava.

Edit. 70. kniha přečtena již 16.9.2018. Knižní výzva navýšena na 90 knih!
Edit. č. 2 90 kniha přečtena 2.12.2018. Navyšuji si knižní výzvu na 100 knih!

1. Krvavé právo - Phillip Margolin
2. Tesla - Génius, který zkrotil elektřinu - David J. Kent
3. Vina - Věra Kadlecová
4. Zimní lidé - Jennifer McMahon
5. Mazací tramvaj - Magda Stachula
6. Jízda - Guy Adams
7. Nemesis - Jo Nesbø
8. Copatá máma - Barbora Bečvářová
9. Kořeny zla - Dominik Dán
10. Konec léta - Anders de la Motte

11. Už jsem normální?!? - Holly Bourne
12. Nebezpečná laskavost - Darcey Bell
13. Volání anděla - Guillaume Musso
14. Žena v okně - A. J. Finn
15. Kamenná opice - Jeffery Deaver
16. Dítě Stasi - David Young
17. Zkurvenej příběh - Bernard Minier
18. Měla jsi vůbec někdy rodinu? - Bill Clegg
19. Případ Amelia - Kimberly McCreight
20. Oni nevědí, co činí - Jussi Valtonen

21. Skrytá píseň - Valentina Nazarova
22. Nejdelší den Adama T. - Patrick Ness
23. Panny a netvor - Roman Cílek
24. Křik - Nicolas Beuglet
25. Umírající detektiv - Leif G.W. Persson
26. V pasti času - Madeleine L´Engle
27. Do posledního dechu - Robert Bryndza
28. V pasti lží - B. A. Paris
29. Neuvěříte, co se stalo potom - James Goss
30. Černooké Zuzany - Julia Heaberlin

31. Papírová princezna - Erin Watt
32. Prokletý princ - Erin Watt
33. V úkrytu - Liz Nugent
34. Někdo cizí v domě - Shari Lapena
35. Kreativní zápisník - René Nekuda
36. Pentagram - Jo Nesbø
37. Smrt všem prasatům - Tony Parsons
38. Slib mlčení - Linda Castillo
39. Ledové sestry - S. K. Tremayne
40. Jutta - Vladimír Černil

41. Paní půlnoci - Cassandra Clare
42. Dokonalé stopy - Helen Fields
43. Černá díra - Yrsa Sigurðardóttir
44. Na odvrácené straně - Anthony O´Neill
45. Palác lží - Erin Watt
46. Hrob kolibříka - Jennifer Skutelsky
47. Tajemství skotské krve - Jan Hrdina
48. Chlapec, který přežil pochod smrti - Pavel Taussig
49. Říjnový seznam - Jeffery Deaver
50. Pán stínů - Cassandra Clare

51. Stíny nad zálivem - Lucy Clarke
52. Ilustrované dějiny moderní Evropy - Hsi-Huey Liang
53. Stopy v krvi - Steve Robinson
54. Vlaštovka, kočka, růže, smrt - Håkan Nesser
55. Modlitba za mlčení - Linda Castillo
56. Dej mi své jméno - André Aciman
57. Mizející rok - Kate Moretti
58. Cigaretka na dva tahy - Dominik Dán
59. Kamenný dům - A. K. Benedict
60. Andílek - Mary Kubica

61. Normálně jiní - Tammy Robinson
62. Došel nám čas - Barbora Walterová Benešová
63. Konkláve - Robert Harris
64. Horké mléko - Deborah Levy
65. Inspektor Prevít - František Niedl
66. Ví o tobě - Sarah Pinborough
67. Neplakej - Mary Kubica
68. V dobrém i zlém - Michelle Sacks
69. Je tohle láska? - Holly Bourne
70. Vila na Sadové - Richard Sklář


71. Papíroví duchové - Julia Heaberlin
72. Není úniku - Taylor Adams
73. Jsem zpět - Brenda Novak
74. Hra na lháře - Ruth Ware
75. Číhání - Eric Rickstad
76. Naposledy se ohlédni - Janelle Brown
77. A Cup of Style: Motivační diář 2019 - L. a N. Ehrenbergerovy
78. Vítr ve dveřích - Madeleine L'Engle
79. Hádanka jménem Oliver - Liz Nugent
80. Anděl smrti - Richard Sklář


81. Střípky ticha - Linda Castillo
82. Advokátova dcera - Anthony Franze
83. Na okraji - Lina Bengtsdotter
84. Zničím tě a vezmu si co je mé - Jane Lythell
85. Kodex lovce stínů - Cassandra Clare, Joshua Lewis
86. Chlapec v parku - A. J. Grayson
87. Strach - Jozef Karika
88. Strážce nádrže - Zdeněk Svěrák
89. Jana Eyrová - Charlotte Brontë
90. Stálo to za to - Miroslava Varáčková


91. Ráj mrtvých dětí - Roxann Hill
92. Bez kůže - Mads Peder Nordbo
93. Chladnokrevně - Robert Bryndza
94. Morgenland - Richard Sklář
95. Vražda v Orient-expresu - Agatha Christie
96. Tichá modlitba - Angela Marsons
97. Vánoce Hercula Poirota - Agatha Christie
98.
99.
100.

13 komentářů:

  1. Za mě rozhodně podporu máš! ;) Je fajn, že jsi se rozhodla účastnit. Já se zase letos poprvé rozhodla pro výzvu na Goodreads a tam jsem to oproti knižní výzvě rozjela a stanovila si cíl rovnou 35knih ;)
    Držím palce, ale ty to rozhodně zvládneš! 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a nápodobně :-)
      Nakonec jsem se rozhodla, lákalo mě to a vidina, že uvidím knížky hezky pohromadě, které jsem přečetla, se mi moc líbí.
      Všimla jsem si, že jsi se přidala i na goodread, tam je to taky super, na konci roku 2018 tě bude čekat hezké shrnutí :)

      Vymazat
    2. Tak to zní fajn, já se právě registrovala na sklonku roku. Ale zatím se tam nějak moc neorientuju :(

      Vymazat
  2. Jé, super, že se taky účastníš :-) Já mám tuhle výzvu ráda, nejen kvůli tomu, že mám pak přehled o přečtených knihách, ale taky kvůli těm bezvadným ikonám. A musím říct, že letos se vážně povedly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-)) Právě, ten přehled se mi strašně zalíbil a že si to tam budu postupně dopisovat..super :-))

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Budu držet palce, ať výzvu úspěšně splníš. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já fakt nevím, jak to dělám :D Ale jsem opravdu ráda, že ses taky zapojila. Věřím, že ji splníš levou zadní a přeji dobrý výběr na knihy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky ráda, že jsem se zapojila, díky díky díky :-)))

      Vymazat
  6. Ty ikonky jsou opravdu moc krásné, já si nastavila na Goodreads výzvu taky na 70, tak snad se mi to podaří splnit. Letos jsem o čtyři knihy zaostala :)
    Měj se krásně a ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se daří i Tobě! Myslím, že bychom to mohly zvládnout :-)

      Vymazat

Děkuji moc za komentáře.