středa 13. září 2017

Knižní přírůstky (25)

Share it Please


Hezké odpoledne milí čtenáři.



Opět se mi tu za celkem krátkou dobu nahromadily nějaké přírůstky včetně jedné "tajemné" výhry. Proč tajemné? Protože celý srpen se se Světem mezi řádky soutěžilo o tři tajemné balíčky vždycky zaměřené na nějaké téma. Měla jsem štěstí a podařilo se mi vyhrát humorný balíček. V balíčku se skrývaly dvě knihy, z nichž jedna měla být od českého autora a druhá od zahraničního. Byla jsem velmi zvědavá, jaké knihy mi dorazí a byla jsem mile překvapena 😊. První z nich je Deníček moderního fotra od Dominika Landsmana. O knize jsem už slyšela, ale ještě jsem neměla tu možnost si ji přečíst. Při rozbalování jsem se tomu celkem zasmála a nabídla knihu manželovi 😁. Ten s díky odmítl. Druhá kniha s názvem Pravidla péče o dřevěné podlahy od Willa Wilese je pro mě zcela neznámou knihou, ale anotace vypadá zajímavě a určitě si knihu až mi čas dovolí ráda přečtu.





Dále tu mám opět dvě knihy z bazárku za "pár šupů", jejichž koupi nešlo odolat. Kniha Na velké planině od mého oblíbeného autora Johana Theorina mi v knihovně chyběla a tak jsem si doplnila sbírku. Knihu jsem četla už před časem, ale ráda se k ní zase jednou vrátím. Sestru od Rosamund Lupton jsem již také četla a jelikož už mám doma od téže autorky Dokonalé ticho a V plamenech, opět jsem si touto knihou doplnila sbírku.





A nakonec tu mám tři recenzní výtisky. Konkurz u nakladatelství Omega na knihu Vzestup raketových dívek od Nathalie Holt probíhal už v červnu, načež mi bylo sděleno, že jsem konkurz vyhrála, ale knihu posílali až minulý týden. Snad to čekání stálo za to.




Poslední dvě knihy mám od nakladatelství Moba, u nichž také nedávno probíhal konkurz formou zveřejněného formuláře. Tentokrát jsem měla štěstí a knihy, o které jsem měla zájem, se mi podařilo získat. První z nich je Nebeská hostina od Donalda Raye Pollocka a druhá od české autorky detektivek Veroniky Černucké Půlnoční vrah. Na obě knihy se už moc těším a na Půlnočního vraha jsem velmi zvědavá, protože autorku si hodně čtenářů chválí a já jsem ještě dosud žádnou její knihu nečetla. 





Znáte některou z výše zmíněných knih? Co na ně říkáte? Budu se těšit na vaše komentáře.

10 komentářů:

  1. Pravidla péče o dřevěné podlahy jsem nedávno pořídila v LK. Šla jsem po nich cíleně, protože jsem na ně koukala už delší dobu v KK. Jsem zvědavá, jak se nám bude líbit :-)
    Recenzáky máš super a zase máme shodu :-) Bude zajímavé sledovat, co která na knihy řekneme.
    Gratuluji jinak k výhře a dokoupení Planiny. Ta mi také chybí ve sbírce. Hezky si pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jaké budeme mít dojmy :-) Snad se ke knize dostanu brzy, i když zatím to moc nevidím....
      Máme celkem podobná vkus, taky se budu těšit, až si porovnáme názory.
      A díky :-) Od Theorina mi už chybí jen Mlhy Ölandu...

      Vymazat
  2. Vzestup raketových dívek mě taky zaujal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu knihu jsem také upřímně zvědavá, brzy na ni dojde řada :-)

      Vymazat
  3. Parádní kousky. Ta pravidla péče o dřevěné podlahy zní zajímavě.. počkám co na ni řekneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Jasan :-) i když pochybuju, že to stihnu ještě letos :D

      Vymazat
  4. Půlnoční vrah má luxusní obálku! Snad budeš s novými přírůstky spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo! Myslím, že autorka na svých stránkách tu modelku dokonce i představovala, ale už nevím její jméno... A díky, doufám v to také :-)

      Vymazat
  5. Na Vzestup raketových dívek jsem se už dívala a ráda bych si ho přečetla :). Ať se knížky líbí! Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Doufám, že raketové dívky budou fajn čtení :-)

      Vymazat

Děkuji moc za komentáře.

Pravidelná spolupráce

Pravidelná spolupráce

Jednorázová spolupráce

Jednorázová spolupráce

Kde mě najdete

CBDB.cz - Přehled knižních novinek, všechny nové knihy